vonz/a/lom

Friss topikok

  • MsKócos: most látom a képet, júúúúúúúúúúúj de szép kuty !!! :) (2012.11.26. 17:53) vau
  • MsKócos: ez a blog tartja bennem a lelket, köszönöm, hogy megmutattad. (2012.11.21. 21:25) és végezetül a tükrökről
  • bősz boszi: hmm-hmm, ez biztatóan hangzik. :-)) (2008.06.27. 17:36) lapzárta után
  • bősz boszi: -én inkább a begémberedett igazira szavaznék... :-) (hú, ma én is érettségiztettem egész nap -mon... (2008.06.16. 22:21) végre,végre,végre...
  • .hajtűkanyar: Kedves Nemértem! A dolog nagyon egyszerű, mielőtt rámvernéd a lpcsalhazudikot, megbízási szerződés... (2008.06.10. 14:00) átlátszó oroszlán

napindító

2008.05.27. 08:29 | .hajtűkanyar | Szólj hozzá!

bögre kávémmal a napsütötte erkélyen... elmerengve mindazon, ami merengésre érdemes...

meséltem már? egyik gimis osztálytársam megtalált a minap a wiw-en. nemcsak bejelölt hanem írt nagyon hosszú és kedves levelet, melyben jelezte, hogy tetszik neki az oldalam, tükrözi azt az őrültséget, ami én... megdöbbentem, tekintve a csajjal 14 éve alig kontaktáltunk, sőt, leszámítva az osztálytalálkozókat egyálatlán nem...

meg forgatom a múlt hetet, pontosabban a múlt hétfőt, keresem azt az oldalát, ami randa és utálatos, ami miatt nem szerethető, ami miatt nemhogy nem kár lehúzni a klotyón, hanem egyenesen kötelező... persze nagyon égeti a kezem, így meg nem könnyű... mind1, talán még marad benne annyi életösztön, hogy megkeressen, nem mert terézanyu akarnék lenni, hanem inkább nő, sőt nem inkább, hanem csak és kizárólag NŐ... persze az önpusztítás tükrén keresztül az ember csak saját magát látja, és az ölelésében is csak saját magát érzi... szóval ez így valóban faszság... és ő professzionális önpusztító... pedig csak 30 éves

A bejegyzés trackback címe:

https://vonz-a-lom.blog.hu/api/trackback/id/tr75489673

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása