vonz/a/lom

Friss topikok

  • MsKócos: most látom a képet, júúúúúúúúúúúj de szép kuty !!! :) (2012.11.26. 17:53) vau
  • MsKócos: ez a blog tartja bennem a lelket, köszönöm, hogy megmutattad. (2012.11.21. 21:25) és végezetül a tükrökről
  • bősz boszi: hmm-hmm, ez biztatóan hangzik. :-)) (2008.06.27. 17:36) lapzárta után
  • bősz boszi: -én inkább a begémberedett igazira szavaznék... :-) (hú, ma én is érettségiztettem egész nap -mon... (2008.06.16. 22:21) végre,végre,végre...
  • .hajtűkanyar: Kedves Nemértem! A dolog nagyon egyszerű, mielőtt rámvernéd a lpcsalhazudikot, megbízási szerződés... (2008.06.10. 14:00) átlátszó oroszlán

és végezetül a tükrökről

2008.07.05. 15:49 | .hajtűkanyar | 2 komment

az utolsó posthoz értem, mert így hozta a sors, aki már egy ideje próbálkozott értésemre adni, de végül megunva megingathatatlan naívságom, in concreto a pofámba törölte az igazságot, mert megérdemlem, és ez most itt nem a fanyar irónia, hanem a való, mert talán tényleg megérdemeltem végre...

szóval a tükrökről, ami pont olyan, mint a saját ház körüli seprés. így az ítélethírdetés elmarad, és a bosszú más formája is... mondhatnám, hogy ölni tudnék, és tényleg, ha másért nem, azért a szándékosan tönkretett barátságért... a legfontosabbért...

szóval ezt a blogot berekesztem,

mert minden tekintetben okafogyottá lett... megértettem mi és miért történ úgy velem, ahogy... miért tűntek el számomra fontos emberek egy pillanat alatt mellőlem...

és mert nem akarom, hogy olvassátok Ti, akikről most írtam-gondoltam -és emlékeztem meg utoljára az életben, talán Lillát kivéve, de ez nem rajtam fog múlva úgysem... bár emberi ésszel mérve ez is menthetetlen...

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://vonz-a-lom.blog.hu/api/trackback/id/tr85554619

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kriszti · http://myspace.com/eowynnim 2008.09.04. 10:06:32

Azért ha lesz új, ami esetleg így családban marad alapon publikus, esetleg szólj...

MsKócos 2012.11.21. 21:25:59

ez a blog tartja bennem a lelket, köszönöm, hogy megmutattad.
süti beállítások módosítása