vonz/a/lom

Friss topikok

  • MsKócos: most látom a képet, júúúúúúúúúúúj de szép kuty !!! :) (2012.11.26. 17:53) vau
  • MsKócos: ez a blog tartja bennem a lelket, köszönöm, hogy megmutattad. (2012.11.21. 21:25) és végezetül a tükrökről
  • bősz boszi: hmm-hmm, ez biztatóan hangzik. :-)) (2008.06.27. 17:36) lapzárta után
  • bősz boszi: -én inkább a begémberedett igazira szavaznék... :-) (hú, ma én is érettségiztettem egész nap -mon... (2008.06.16. 22:21) végre,végre,végre...
  • .hajtűkanyar: Kedves Nemértem! A dolog nagyon egyszerű, mielőtt rámvernéd a lpcsalhazudikot, megbízási szerződés... (2008.06.10. 14:00) átlátszó oroszlán

alice...

2008.05.20. 21:35 | .hajtűkanyar | Szólj hozzá!

szeretem a világ határait feszegetni, folyton ott táncolok a jó és a rossz, az élhető és élhetetlen, az unalmas és az izgalmas, a hétköznapi és az extravagáns között... néha aztán Alice leszek, és belehuppanok a Csodaországba, de mindig csak egy szippantásnyit, mert mire eltelnék az illatával, máris magamra csuktam az ajtót... a Csodaország ajtaját, és sajnos kívülről...

ez az ajtó ma reggel nem is akármilyen ajtó volt, egy ajtó, amihez valaha kulcsom volt, amely mögött minden szegletet ismerek, bár évek óta nem jártam ott...

nem tudom, ha nem ez a lakás és nem ez a szoba, elindulok-e vele, végülis a totális abszurd, harmadszorra sétáltam bele ugyanabba a csapdába, és hiába mosolyogtam csókokat a szájába hajnalra...

bár nagyon-nagyon jó volt, mégis jövőtlen és képtelen, igaz azt játszottuk, hogy ez az első randink, bár az első randin nem biztos hogy az ember képes ilyen önfeledften, szenvedélyesen és magán kívül... bár lehet, ő képes...

hát, legalább ez aktuális hiábavalóságot felülírta

egy sokkal nagyobb hiábavalósággal...

Címkék: hasonló

A bejegyzés trackback címe:

https://vonz-a-lom.blog.hu/api/trackback/id/tr28479504

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása