vonz/a/lom

Friss topikok

  • MsKócos: most látom a képet, júúúúúúúúúúúj de szép kuty !!! :) (2012.11.26. 17:53) vau
  • MsKócos: ez a blog tartja bennem a lelket, köszönöm, hogy megmutattad. (2012.11.21. 21:25) és végezetül a tükrökről
  • bősz boszi: hmm-hmm, ez biztatóan hangzik. :-)) (2008.06.27. 17:36) lapzárta után
  • bősz boszi: -én inkább a begémberedett igazira szavaznék... :-) (hú, ma én is érettségiztettem egész nap -mon... (2008.06.16. 22:21) végre,végre,végre...
  • .hajtűkanyar: Kedves Nemértem! A dolog nagyon egyszerű, mielőtt rámvernéd a lpcsalhazudikot, megbízási szerződés... (2008.06.10. 14:00) átlátszó oroszlán

végre,végre,végre...

2008.06.16. 16:11 | .hajtűkanyar | 1 komment

leérettségiztek... a bakik és az időnként jaj most süllyedek el pillanatnyi érzése mellett igazán felemelő... ilyenkor igazán szép az élet, így a tegnapi szarságokkal nem is terhelem sem magam, sem benneteket...

készülök a bankettra, hallgatom az új PUF-ot, bevillant az egy évvel ezelőtti bankettra vagdosom a salátát, vagy vagdosnám  ha volna erő - keserű hangulata, és végre végre végre végre most érzem azt, hogy nem nyomja már a nemtommicsodám (lelkem, szívem?) az a teher, sőt, azok a terhek, azt hiszem, úgy néz ki, tényleg leraktam őket, azt hiszem, bizonyos tekintetben újra tudok repülni, persze nem úgy, és nem olyan magasra, ezt még gyakorolni kell, de talán mégsem művégtagok... csak begémberedett igaziak... remélem...





A bejegyzés trackback címe:

https://vonz-a-lom.blog.hu/api/trackback/id/tr38523966

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bősz boszi · http://boszboszi.blog.hu 2008.06.16. 22:21:12

-én inkább a begémberedett igazira szavaznék... :-)
(hú, ma én is érettségiztettem egész nap -mondjuk engem már úgy du 5 magasságában a sikítófrász kerülgetett, és még nincs vége....pffff. :-/
süti beállítások módosítása