vonz/a/lom

Friss topikok

  • MsKócos: most látom a képet, júúúúúúúúúúúj de szép kuty !!! :) (2012.11.26. 17:53) vau
  • MsKócos: ez a blog tartja bennem a lelket, köszönöm, hogy megmutattad. (2012.11.21. 21:25) és végezetül a tükrökről
  • bősz boszi: hmm-hmm, ez biztatóan hangzik. :-)) (2008.06.27. 17:36) lapzárta után
  • bősz boszi: -én inkább a begémberedett igazira szavaznék... :-) (hú, ma én is érettségiztettem egész nap -mon... (2008.06.16. 22:21) végre,végre,végre...
  • .hajtűkanyar: Kedves Nemértem! A dolog nagyon egyszerű, mielőtt rámvernéd a lpcsalhazudikot, megbízási szerződés... (2008.06.10. 14:00) átlátszó oroszlán

átlátszó oroszlán

2008.06.09. 21:41 | .hajtűkanyar | 2 komment

kognitív bácsik szerint a pozitív töltésű dolgok mondogatása, listázása, rágondolása, szuggerálása... jót tesz a hangulati görbénknek... tyúk vagy a tojás... lassan két napja nem tudok egyetlen pozitív töltésű gondolatot sem produkálni... igaz negatívat sem.. rémisztő nihilikus állapot...

ma voltam a munkaügyiben... megváltunk egymástól eddigi előadomtól, az állandóan időhiánnyal küzdő, félkómás, szétszórt, de meglehetősen szimpatikus Krisztiántól, átslattyogtam a nagyterembe, a soros meetingre, pasi rám se nézve kezdte fásult szürke hangom a kérdéseit nyomni, gondoltam egyet, néhány élénk és értelmes kérdésre szánva el magam, nah erre már felemelte a tekintetét, benne meglepetés és öröm, hát nemcsuda, amíg vártam elnéztem a szorongó középkorú diplomás munkanélkülieket, hozzájuk képest én maga vagyok az ősi potencia... bár ezzel is csak az Oktogonig jut az ember... avagy jutottam én...

hívott mecénás, nem vettem fel, nem vagyok tárgyalóképes hangulatban, egyáltalán semmilyen hangulatban sem vagyok...

olvasom az Eszter hagyatékát... a héten megnézném a moziban...

a péntek jó volt, ez nem kérdés, az sem, hogy helyiértékén kezelem, a hiány mégis hiány, az elveszett meg elveszett, de ez tőle és rajta kívüli történések már...








A bejegyzés trackback címe:

https://vonz-a-lom.blog.hu/api/trackback/id/tr17511972

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nemértem 2008.06.10. 13:46:40

Hogy lehettél munkanélküli, ha dolgoztál is? ez nekem magas. Már mindenki lop, csal hazudik ebbben azországban? Még Te is... :-(((

.hajtűkanyar 2008.06.10. 14:00:30

Kedves Nemértem! A dolog nagyon egyszerű, mielőtt rámvernéd a lpcsalhazudikot, megbízási szerződéssel voltam óraadó (státuszt nem kaptam), így ezidőre szüneteltetve lett az álláskeresési támogatásom, most vége a tanévnek, több órát nem tartok, óraadónak szabadság egyebek nem jár, szerződésemnek vége, így újra álláskeresővé avanzsáltam... Oké?
süti beállítások módosítása