vonz/a/lom

Friss topikok

  • MsKócos: most látom a képet, júúúúúúúúúúúj de szép kuty !!! :) (2012.11.26. 17:53) vau
  • MsKócos: ez a blog tartja bennem a lelket, köszönöm, hogy megmutattad. (2012.11.21. 21:25) és végezetül a tükrökről
  • bősz boszi: hmm-hmm, ez biztatóan hangzik. :-)) (2008.06.27. 17:36) lapzárta után
  • bősz boszi: -én inkább a begémberedett igazira szavaznék... :-) (hú, ma én is érettségiztettem egész nap -mon... (2008.06.16. 22:21) végre,végre,végre...
  • .hajtűkanyar: Kedves Nemértem! A dolog nagyon egyszerű, mielőtt rámvernéd a lpcsalhazudikot, megbízási szerződés... (2008.06.10. 14:00) átlátszó oroszlán

jöjj néhány órás napsütés...

2008.06.07. 12:26 | .hajtűkanyar | 1 komment

nagyon rég aludtam ilyen nyugodtan, félálomban hallgattam az esőt, és azt éreztem, minden jól van, ahogy van...

örültem, hogy itt volt, minden rossz és negatív érzést kimosott belőlem az idő...

ott voltam a tekintetében, amikor összenéztünk, boldog voltam, hogy ott fekszik mellettem és beszélgetünk...

azt hiszem, azzal, hogy tulajdonképpen elengedtem, egy kicsit többet kaptam vissza belőle, mintha még mindig görcsösen szorongatnám a nem létezőt... nagyon különös érzés, de alapvetően jó... nagyon fontos nekem, nagyon szeretem, és most már tényleg érdek nélkül... szóval jól van ez így, jól lesz ez így...

A bejegyzés trackback címe:

https://vonz-a-lom.blog.hu/api/trackback/id/tr6508082

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása