vonz/a/lom

Friss topikok

  • MsKócos: most látom a képet, júúúúúúúúúúúj de szép kuty !!! :) (2012.11.26. 17:53) vau
  • MsKócos: ez a blog tartja bennem a lelket, köszönöm, hogy megmutattad. (2012.11.21. 21:25) és végezetül a tükrökről
  • bősz boszi: hmm-hmm, ez biztatóan hangzik. :-)) (2008.06.27. 17:36) lapzárta után
  • bősz boszi: -én inkább a begémberedett igazira szavaznék... :-) (hú, ma én is érettségiztettem egész nap -mon... (2008.06.16. 22:21) végre,végre,végre...
  • .hajtűkanyar: Kedves Nemértem! A dolog nagyon egyszerű, mielőtt rámvernéd a lpcsalhazudikot, megbízási szerződés... (2008.06.10. 14:00) átlátszó oroszlán

tiltott határátlépés

2008.05.20. 14:12 | .hajtűkanyar | Szólj hozzá!

a dolgok nem azok, aminek látszanak... /vagy azok/, ez nagyjából mindegy is, a lényeg, hogy a titkok miatt talán mégis érdemes tovább (élni mármint)... akkor is, ha végeredmény ugyanaz, de azt hiszem, ez mégis egy szebb halál... vagyis egészen biztos, bár ehhez nagyon perverzenk kell lenni... vannak dolgok amikben professzionális vagyok... legalább...


Címkék: hasonló

A bejegyzés trackback címe:

https://vonz-a-lom.blog.hu/api/trackback/id/tr100478495

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása