vonz/a/lom

Friss topikok

  • MsKócos: most látom a képet, júúúúúúúúúúúj de szép kuty !!! :) (2012.11.26. 17:53) vau
  • MsKócos: ez a blog tartja bennem a lelket, köszönöm, hogy megmutattad. (2012.11.21. 21:25) és végezetül a tükrökről
  • bősz boszi: hmm-hmm, ez biztatóan hangzik. :-)) (2008.06.27. 17:36) lapzárta után
  • bősz boszi: -én inkább a begémberedett igazira szavaznék... :-) (hú, ma én is érettségiztettem egész nap -mon... (2008.06.16. 22:21) végre,végre,végre...
  • .hajtűkanyar: Kedves Nemértem! A dolog nagyon egyszerű, mielőtt rámvernéd a lpcsalhazudikot, megbízási szerződés... (2008.06.10. 14:00) átlátszó oroszlán

spontán

2008.05.17. 18:24 | .hajtűkanyar | Szólj hozzá!

hívott bp., menjünk marci apukájához tábortűzes kerti buliba, meggondolatlan igent mondtam, holnap korai kelés, be nem fejezett adóbevallás etc., de mindegy, egyszer élünk, ezt a társaságot meg tökre szeretem...

A bejegyzés trackback címe:

https://vonz-a-lom.blog.hu/api/trackback/id/tr100474292

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása