vonz/a/lom

Friss topikok

  • MsKócos: most látom a képet, júúúúúúúúúúúj de szép kuty !!! :) (2012.11.26. 17:53) vau
  • MsKócos: ez a blog tartja bennem a lelket, köszönöm, hogy megmutattad. (2012.11.21. 21:25) és végezetül a tükrökről
  • bősz boszi: hmm-hmm, ez biztatóan hangzik. :-)) (2008.06.27. 17:36) lapzárta után
  • bősz boszi: -én inkább a begémberedett igazira szavaznék... :-) (hú, ma én is érettségiztettem egész nap -mon... (2008.06.16. 22:21) végre,végre,végre...
  • .hajtűkanyar: Kedves Nemértem! A dolog nagyon egyszerű, mielőtt rámvernéd a lpcsalhazudikot, megbízási szerződés... (2008.06.10. 14:00) átlátszó oroszlán

józanka

2008.05.10. 22:58 | .hajtűkanyar | Szólj hozzá!

a késő délelőtti optimista sorok után eltakarítottam a tegnapi vendégség romjait, majd összesöpörtem a járdát és összegereblyéztem a füvet a ház előtt,  összesöpörtem a garázst (kb. 5 teli lapát sitt ami a tető avagy 7. szint javítás során hullt a mélybe), felmostam a lépcsőházat, megkajáltam a tegnapi lassagna maradékát, ma ehetőbbnek tűnt, mint tegnap (nem ártana végre egy markánsabb főzőtudományra szert tennem), aztán rövid szendergés után nekiláttam kijavítani az érettségi dolgozatokat... drága diákjaim szerintem messze az országos átlag felett teljesítettek, nagyon büszke vagyok rájuk :))))),

 
míg ezt írom, a kutya - aki tiszta egy Hobo már a sok szőrével, szerdán viszem nyiratni - azzal szórakozik, hogy a kanapé alá bűvészkedi az immár lefejezett és elnémult, de még mindig imádott vízilovát, aztán  kéri, követeli, hogy szedjem ki... gondolom azt hiszi, ez nekem is játék, avagy csak egyszerűen szivat...


 

Címkék: kutya mindennapiságok

A bejegyzés trackback címe:

https://vonz-a-lom.blog.hu/api/trackback/id/tr69463158

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása