vonz/a/lom

Friss topikok

  • MsKócos: most látom a képet, júúúúúúúúúúúj de szép kuty !!! :) (2012.11.26. 17:53) vau
  • MsKócos: ez a blog tartja bennem a lelket, köszönöm, hogy megmutattad. (2012.11.21. 21:25) és végezetül a tükrökről
  • bősz boszi: hmm-hmm, ez biztatóan hangzik. :-)) (2008.06.27. 17:36) lapzárta után
  • bősz boszi: -én inkább a begémberedett igazira szavaznék... :-) (hú, ma én is érettségiztettem egész nap -mon... (2008.06.16. 22:21) végre,végre,végre...
  • .hajtűkanyar: Kedves Nemértem! A dolog nagyon egyszerű, mielőtt rámvernéd a lpcsalhazudikot, megbízási szerződés... (2008.06.10. 14:00) átlátszó oroszlán

mint egy falat kenyér

2008.05.14. 23:03 | .hajtűkanyar | Szólj hozzá!

úgy kellett ez most Nekem, konkrétan az LGT Sziget koncert dvd (2007),

nagyon nincsenek jó napjaim, nagyon boldogtalan vagyok, meg az évforduló, meg az annyi minden...

hazaérve rögtön betettem a dvd-t, életem egyik legkritikusabb korszakát idézi, akkor is éreztem, utólag megerősíthetem, hihetetlen erőt adott, ahogy remélem most is, mert nagyon fogytán már... (mert sikerült iszonyú erőfeszítések árán reprodukálni azt a nagyon-nagyon rosszat), noh de csak az jöjjön, aki bírja, aki végigcsinálja...

így végre nekilátok annak a kb. egy órányi melónak, amit két napja nem sikerül megcsinálnom...

A bejegyzés trackback címe:

https://vonz-a-lom.blog.hu/api/trackback/id/tr29469252

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása